SYAM SILVER

Cluse női karórák, megalapozott, kifinomult és ön azonos hölgyeknek!

2018. augusztus 28. - syamsilver

amsterdam-arch-arch-bridge-347254.jpg

 

Amszterdam Hollandia legszebb városa. Nevének jelentése „gát az Amstelen”. Itt élt Freddy Heineken, aki megörökölte apjától kis családi sörözőjüket és világméretű márkává változtatta azt, itt született a legnagyobb nyugati filozófus Baruch de Spinoza és itt alapították meg 2013-ban a leggyorsabban növekedő női karóra márkát a Cluset.

 

Cluse videó

 

 

Cluse márka története

 

A Cluse óra márkájának története a közelmúltban indult, 2013-ban. A klasszikus órák szerelmesei Rudyard Beker és Ed Postmus ekkor alapították meg vállalatukat, Amszterdamban. A Cluse a kis francia városra Clusesre utal. Rudyard Bekkertől egyszer megkérdezték, hogy miért nem viseli az általuk forgalmazott órákat, amire azt válaszolta, azért nem viseli a saját cégének óráit, mert nem szerepel a célcsoportban.

 

A Cluse márkát a női karórák köré építették fel. Az alapítók nem tervezik, hogy a jövőben férfi karórákkal is foglalkoznak majd, mivel a vállalat gyorsan növekszik és a jelenlegi termékekre szeretnének koncentrálni. A Cluse márka, ami mind minőséget, mind értéket képvisel az egyik leggyorsabban növekvő márka a női karóra piacon, már Hongkongban is megjelentek. Bekker azt mondta, hogy Hongkong az egyik kedvenc városa.

 

Cluse unboxing

 

 

Cluse órák

 

A Cluse órák olyan nők számára készülnek, akik nem csak kedvelik a minimal, letisztult stílust, de akiknek életmódjukban is ez jelenik meg. Azon hölgyek tudják a lehető legjobban a ruhatárukban előforduló darabjaikhoz illeszteni, akik nem csak elméletben kedvelik ezt a stílust, de a szerkényükben is ilyen darabok szerepelnek. Akik képesek arra, hogy a fontos dolgokra összpontosítsanak, miközben élvezik az élet apró örömeit. Az egyszerűség és a letisztult stílus persze nem azt jelenti, hogy a termékek nem feltűnőek. Sokkal inkább a kifinomultságról árulkodnak és arról, hogy saját magunkkal őszintén bánunk, tehát nem azokra a dolgokra figyelünk, amelyek az igazán fontos dolgokról elterelik a figyelmünket.

 

A vállalat filozófiája, hogy mindenki számára elérhető szeretne lenni, ezért a termékek ára kedvező, de az egyediség ötletét is magukénak tartják. A márka tehát azoknak az embereknek készült, akik megtalálják a szépséget az egyszerűségben. És ez az egyszerűség nem azt jelenti, hogy szimpla, hanem azt, hogy megalapozott, kifinomult és ön azonos.

 

cluse-ora-noi-karora-1.jpg

cluse-ora-noi-karora-2.jpg

cluse-ora-noi-karora-3.jpg

cluse-ora-noi-karora-4.png

cluse-ora-noi-karora-5.jpg

cluse-ora-noi-karora-6.jpg

cluse-ora-noi-karora-7.jpg

cluse-ora-noi-karora-8.jpg

cluse-ora-noi-karora-9.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása