A SYAM SILVER ékszerblog egy hiánypótló kezdeményezés ma Magyarországon. A gomba módra szaporodó gasztro, divat és személyes blogok mellett egy üde színfoltja a bloggerek világának, hiszen egy olyan témát feszeget, amelynek méltánytalanul kevés figyelmet szentelünk. A téma pedig nem más, mint az ékszerek - ékszertervezők, márkák, trendek, ékszerviselési szokások és minden, ami szerintünk még belefér. Hogy ki dönti el mi az, ami mi még belefér? Ő nem más, mint a SYAM SILVER ékszerblog témavezető bloggere, Ujj Nikolett.
Niki a Budapesti Corvinus Egyetem gazdaságtudományi karán végzett, marketing szakon. A kommunikáció mellett elképesztően jól főz, kiválóan ért a számokhoz, állatbarát és fanatikus divatrajongó. Ha valaki, akkor Niki biztosan tudja, hogy divatja mindennek van: a házépítésnek, az esküvőknek, a politikai véleményeknek, és még a gasztronómiának is. Mégis, a divat szó hallatán legtöbben az öltözködésre, tágabb értelemben pedig a teljes megjelenésre gondolunk; a fogalom ezzel a fogyasztási területtel fonódott össze a leginkább. Niki pedig nem kisebb fába vágta a fejszéjét, mint, hogy a divat egy speciális szegmensének trendjeit, az ékszer trendeket mutatja be Nektek hétről-hétre.
Niki jól tudja, hogy a divatszakma legizgalmasabb eseményeit mindig a nemzetközi divathetek keretében megrendezett divatbemutatók jelentik, mivel a tervezők és divatcégek ekkor mutatják be legújabb kollekciójukat, hogy ezáltal a leendő vásárlók számára, egy előzetes betekintést engedjenek a soron következő szezon trendjeibe. Éppen ezért nincs az a divatmagazin, nincs az a szakmai lap amit Niki ne vásárolna meg, nincs olyan kollekció, amit ő tüzetesen át ne vizsgálna, nincs olyan tervező, akinek akár csak a legelső szárnypróbálgatásairól ő ne szerezne azonnal tudomást.
Habár a divathetek csupán egy szűk réteget érintenek, a divat és a média mégis beépül mindennapjainkba, kialakítva saját öltözködési és viseletkultúránkat. A divat és a média összefonódása megkérdőjelezhetetlen – Niki, marketing szakon végzett hallgatóként ezt a véleményt különösen vallja - hiszen kölcsönösen hatnak egymásra. A média, a reklámokban prezentálja számunkra a divatot, míg egy-egy reklám elkészítésénél a szakemberek figyelembe veszik az éppen uralkodó divatirányzatot, de az is tény, hogy egy trend sokkal gyorsabban terjed, ha azt, az emberek rendszeresen látják, hallják, vagy éppen olvassák, bármilyen médiacsatorna által közvetített reklám formájában.
Éppen ezért jött létre a SYAM SILVER ékszerblog. Ezen a fórumon keresztül szeretnénk kialakítani, erősíteni, formálni a hazai ékszerviselési trendeket. Szeretnénk, ha a hazai vásárló közönség is felzárkózna európai szomszédjainkhoz és bátrabban viselne ékszereket, ezáltal kitűnve a tömegből, kifejezve, felvállalva önmagát.
A SYAM SILVEK ékszerblogon Niki könnyed stílusban nyújt folyamatos és naprakész információt a SYAM SILVER ékszerlánc aktualitásairól, az ékszer trendekről, sztárok ékszerviselési szokásairól, és egyéb, az ékszerekhez kapcsolódó érdekességekről. Az általa választott témák mind megközelítésükben mind feldolgozásukban előre mutatóak, mintegy trend diktálóak a magyar ékszerpiacon. Ismerjétek meg általa az ékszerek varázslatos világát!