Minőség és kiválóság, ez a Bulgari-kultúra alapja.

2012. október 22. - syamsilver

Luxus, csillogás és csúcsminőség – talán ezekkel lehetne legjobban jellemezni a Bulgari világát. A Bulgari, mint az egyik legtekintélyesebb luxus-ékszermárka meghatározó és egyben folyamatosan erősödő szerepet vállal a luxusórák, a prémium kategóriás parfümök és az egyéb luxus kiegészítők piacán is. Ezek mellett 2001-től a szálloda- és étteremüzletben is megvetették lábukat, s olyan előkelő desztinációkban kényeztetik a tehetős vendégeket, mint Bali, Tokió, London vagy éppen Milánó.
 
 

A Bulgari története 1884-ben kezdődött Rómában, amikor a Görög származású ezüstműves, Sotirio Bulgari megnyitotta első ékszerüzletét. Az üzlet hamar népszerűvé vált a korabeli művészvilág és az arisztokrácia körében. A második világháború utáni évek fordulópontot jelentettek Bulgari történetében. Ebben az időszakban elfordult a domináns és kötött szabályrendszerű francia aranyműves iskolák hagyományától, és megteremtette, saját, egyedi stílusát, amelyhez a mai napig hű maradt. Inspirációul a görög és római klasszicizmushoz, és az itáliai reneszánszhoz nyúlt, felhasználva az olasz aranyműves iskolák tapasztalatait.



Az ékszerház az 1970-es években kezdte el máig tartó nemzetközi terjeszkedését. Előbb New York-ban, majd Párizsban, Genfben és Monte Carlo-ban nyitott ékszerüzletet. A Bulgari a világon mindenhol a luxust képviseli, tökéletesen kiválasztott alapanyagaival, letisztult formáival és a részletek finomságával. Egyesíti a görög és itáliai művészetek klasszikus hagyományát a kortárs szellemiséggel és formákkal. Azóta a színes ékkövekkel díszített, puhán lekerekített Bulgari ékszerek és egyéb luxuskiegészítők a nemesek és olyan hírességek kedvenceivé váltak, mint Julianne Moore, Gina Lollobrigida, Sophia Loren vagy éppen Isabella Rossellini.



Előretekintő, kreatív szellemiség jellemzi a Bulgarit. Alkotásaikhoz rendre az időtlen görög és római művészet szépségeiből merítenek ihletet, melyekhez merész színkombinációkkal arany, platina, gyémánt, rubint és egyéb drágaköveket használnak fel. Az eredeti és innovatív design mellett aprólékos odafigyeléssel ügyelnek a részletekre és a kiváló szolgáltatási színvonalra. Ezek adják ugyanis a stílus és az örök elegancia jelképének, a Bulgarinak az esszenciáját.



A közel 1 milliárd eurós éves forgalmat bonyolító, s mintegy 3800 főt foglalkoztató luxusmárka 2011-ben egyesült a világ legnagyobb luxus konglomerátumával, az LVMH-val. Az egyezséggel a Bulgari, pontosabban Paolo és Nicola Bulgari a második legnagyobb családi részvényesévé vált a francia konszernnek.

forrás: Jet Set, 2012/19 ősz/Autum, http://www.luxorium.hu/Bulgari

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.